Download white paper Familieaanbod
Nl Fr

Profiteer van ons Familieaanbod

Drie redenen

waarom familiefilms in cinema dit jaar een buitenkans zijn die je niet mag missen.

1.2019 wordt het sterkste familiefilmjaar ooit, met o.a. Dumbo, Toy Story 4, Lion King, Frozen 2 en veel meer. Deze topfilms zorgen ervoor dat we jou heel het jaar door hoge bezoekcijfers durven te garanderen:

 

Boek je een nationale cinemacampagne van negen weken tijdens de zomervakantie, dan garanderen we jou 3.200.000 bezoekers die jouw spot effectief zullen zien. Meer nog, we verwachten dat dit kan oplopen tot 3.600.000 contacten!

 

Boek je een Family Pack tijdens de zomervakantie dan verwachten we dat je 27% zoveel contacten zult bereiken, tegen dezelfde prijs die je normaal betaalt. We garanderen 1.000.000 contacten, maar weet dat dit kan oplopen tot maar liefst 1.250.000. 

Ben je ook geïnteresseerd wat de verwachtingen zijn voor de kerstvakantie? Contacteer ons gerust voor meer informatie.

2.In de bioscoop betekent dit dat er ook anderhalf miljoen keer effectieve aandacht zal zijn voor minstens 85% van je reclamespot. Da’s de laagste aCPM of kost per bekeken spot in de markt! Lees hier hoe we via eyetracking onderzoek dit wetenschappelijk verantwoord kunnen stellen.

3.Samen naar een film kijken in cinema zorgt voor verhoogde aandacht. Doe je dat samen met familieleden of geliefden, dan is de aandacht nóg sterker. Waarom dat zo is, lees je in deze white paper van prof. J. Demanet (Profacts, UGent).